torsdag 8. juli 2010

Babyalbum

Her kommer bildet av babyalbumet som jeg lagde på treff i Oslo for noen helger siden. Jeg har lånt noen stempler og div på treffet og det er det som er så genialt med å være på treff:) Da får man et større utvalg av både papir, stempler og pynt. Alle låner av hverandre og man får til å lage så fine prosjekter. Albumet er levert videre til de stolte foreldrene og de var veldig glade for gaven:)

Idéen til bretteboken fikk jeg i en scrappebok fra en scrappevenninne her i Follebu. Forsiden og baksiden er kledd med et bilde som er skrevet ut på lerret. Dette ble en kjempe fin effekt, og jeg ser flere bruksområder etterhvert.

Boksen som boken ble satt i er faktisk et video cover som er kledd med papir! Videoer brukes jo ikke lenger og boksen hadde en perfekt fasong til formålet. Jeg er også fornøyd med den enkle pynten som matcher resten av boken.

Under kommer bildene av sidene og tagene som fulgte med:








Til neste gang jeg skal legge ut et stort prosjekt så får jeg lære meg å lage kollasjer;)

Akkurat nå lager jeg nok en bryllupsgave som skal leveres til helgen! Jeg hadde ikke mine 'vanlig' papirer så jeg var nødt til å finne på noe nytt med andre typer ark. Derfor blir den utgaven jeg lager nå en litt anderledes og freshere variant av 'All we need is LOVE'. Følg med så skal du få se resultater etterhvert!.

Ha en strålende, varm og god dag!

Linda

1 kommentar: