mandag 28. juni 2010

Ærefullt oppdrag x2!

For en liten stund tilbake fikk jeg det ærefulle oppdraget med å lage et bilde som skulle gis bort i bryllupsgave i helgen. Resultatet ser dere under(beklager den dårlig bildekvaliteten, bildene ble tatt i hyrten og styrten rett førlevering), og jeg må si at jeg ble veldig fornøyd med denne grønne utgaven med lilla detaljer. Jeg fikk kreativ frihet av venninna mi i prosjektet, og jeg er svært takknemlig for at hun stolte så mye på meg til denne viktige oppgaven! Det gjorde at jeg koste meg underveis i prosessen og jeg var en smule stolt når det ble levert i forrige uke :) 
Tusen takk for tilliten Elin!



Det siste bildet er av kortet som jeg lagde til gaven - i matchende papir selvsagt ;)

På fredag hadde jeg nok et ærefullt oppdrag! Jeg var så heldig at jeg fikk tatt del i et 'hemmelig' bryllup her i Follebu. Et vennepar av oss hadde nemlig bestemt seg for å gifte seg i all enkelhet med kun forloverer, prest og fotografer tilstede. Jeg var den ene heldig fotografen :) :) :)
Og nå er jeg også den heldige scrapperen som får lov til å lage bryllupsalbumet som skal vises til slekt og venner! Det varme, nære og personlige bryllupet kommer til å farge meg i arbeidet, og jeg gleder meg sånn til å sette igang!

I tillegg til disse to supre hendelsene var jeg i Oslo i helgen på scrappetreff! Vi hadde hele lørdagen sammen og jeg fikk scrappet et babyalbum til en god venninne. Bilder kommer:P

Sålangt er dette en fantastisk flott sommer!
Og jeg ønsker deg det samme!

Ta vare på deg selv!

Linda :P





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar