søndag 30. mai 2010

Harmoni


Har du noen gang følt at du er i harmoni?
At du er inne i et harmonisk samspill med din ytre og din indre verden?
Du flyter, og føler at du er på riktig vei her i livet?

Sånn føler jeg det om dagen. Jeg har de siste månedene hatt noen runder i forhold til min yrkeskarriere, jeg har tatt noen viktige valg, jeg kjenner at jeg er på rett vei. På rett vei til å følge hjertet mitt, og til å kunne ta i bruk hele meg for å hjelpe andre. Jeg er ikke i tvil om at det jeg har bestemt meg for er det jeg vil gjøre og utvikle meg videre i. Jeg har funnet min vei.

Min vei er å ta i bruk mine livserfaringer, min kompetanse, min nysgjerrighet, min forståelse for andre mennesker, min rettferdighetssans og ikke minst min tro på mennesket som en helhetlig og finbalansert organisme med uante muligheter.

Min vei er å opplyse, motivere, engasjere og hjelpe mennesker til å ta tilbake kontrollen i livet, til å gjøre det mulig å ta bevisste valg, til å bruke våre egenskaper og til å finne tilbake til felleskapet som omslutter alle mennesker - vi er alle én og vi trenger hverandre!

Takk for at du er med meg på denne reisen inn i fremtiden!

Linda

1 kommentar: