søndag 1. august 2010

Ferien er over for denne gang :)

Batteriene er ladet og vi har begynt å planlegge høsten. Vi går alle sammen en spennende tid i møte, og podene starter sin 'nye' tilværelse i barnehagen og på SFO imorgen. Eldstemann er strålende fornøyd og klar for skolestart, og minstemann har sannsynligvis godt av å ha barnehagen for 'seg selv'.

Ferien vår har vært strålende med en varm og utviklende opplevelse på Gran Canaria! Alle er fornøyde og vil gjerne tilbake neste år. Hjemme har vi brukt (enda en gang) masse tid på å rydde ut av dette gamle huset vi bor i, og jeg er hjertelig glad for å ha fått en liten krok i stua som jeg kan sitte å gjøre 'mine ting'. Ommøblering og rydding gir jammen et skikkelig energiboost!

Like før ferien fikk jeg nok et ærefullt oppdrag :) Nok en venninne ønsket å gi bort et av bildene mine i bryllupsgave og resultatet ser dere nedenfor. Denne gangen var det artig og inspirerende å kunne lage en ny og litt freshere variant av dette bildet. Håper mottaker også ble fornøyd :)


Håper dere alle har hatt en flott sommerferie!

Klem Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar