onsdag 22. september 2010

Bestefaren min

Leeenge siden sist ja! Men jammen ikke 'scrappetørke' for det! Jeg sitter å pusler med litt av hvert innimellom daglige gjøremål og opparbeidelse av bedriften min, men det er på treff jeg virkelig setter igang kreativiteten igjen. Det å kunne sitte i rolige omgivelser med hyggelige damer å scrapper gir meg så utrolig mye - hjertero rett og slett.


Min siste kreasjon kom allikvel ikke på ett treff. Denne var jeg nødt til å lage hjemme alene i scrappekroken min, og jeg har scrappet mitt yndlingsbilde av meg og Bestefar. Bestefar døde for noen år siden, men han er fortsatt med meg på sin egne måte. Livet mitt hadde ikke vært det samme uten han. Bildet gjenspeiler mitt spesielle forhold til han. Han er min trygghet, min grunnpilar, og han bærer meg på skulderen - smilende. Jeg er så glad og lykkelig på dette bildet og jeg husker så godt hvor fint jeg hadde det når jeg var sammen med Bestefar på hytta. Papirene fra 3ndypapir med foam stickers passet så godt til dette bilde. Mine yndlingspapirer til mitt yndlingsbilde. Pluss at jeg for første gang(!) har sprayet med glimmer misten min på bakgrunnen :)




Lo'en henger selvsagt på veggen i scrappekroken min!

Også må jeg selvsagt fortelle at jeg skal på treff på lørdag med jentene som jeg scrapper sammen med her i Follebu. Auslidtreffet finner sted på Skeikampen her i Gausdal og vi skal også være med på ett kurs: 'lag på lag'.Gleder meg til ny inspirasjon og ikke minst å kunne sitte en hel dag å scrappe. Et bryllupsalbum er på planen og jeg gleder meg til å jobbe videre med alle de gode bildene fra det spesielt gode bryllupet jeg var i i juni. Resultat kommer!

Håper du som stikker innom har det bra, og takk for at du følger meg tross i at det tar lang tid mellom hvert innlegg :)

Ha en fortsatt nydelig uke!

Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar