tirsdag 2. mars 2010

Deilig vintervær!

Prøver å lure meg til et aldri så lite innlegg før skjermen blir svart igjen... Har nok en gang problemer med pc'en og nå ser det ut til at skjermkortet har begynt å bli dårlig. Pytt, pytt, kanskje det er på tide og kjøpe seg en ny pc? Vi har tross alt hatt denne noen år, og den nye fine lille pc boka som søstreren min har kjøpt seg virker veldig fristende :)

Ellers så går dagene unna her hos meg. Vi har vært en del turer i Oslo de siste ukene, og i morgen reiser vi innover igjen i begravelse til Farfar. Trist anledning å reise til, men jeg gleder meg samtidig til å se familien og særlig kusinene mine igjen. På fredag tar jeg også en liten snarvisitt til Oslo på to kurs; candida og skanning. Jeg har som noen av dere vet bestemt meg for å starte opp med kostholdsveiledning/kursing og forsøker i den sammenheng å opparbeide meg enda mer kunnskap om temaene kosthold og helse. Urtemedisin kommer jeg også til å lære meg mer om som et supplement til et variert og balansert kosthold. Det er så mye spennende og interessant innen disse områdene, og jeg brenner virkelig for å hjelpe andre (og meg selv) til et sunnere og friskere liv. Denne gangen følger jeg hjertet mitt i mine valg og det gir meg glede og motivasjon!


Jeg ønsker alle sammen som titter innom en strålende varm og solskinnsfyllt vinterdag!


De beste hilsner
Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar