tirsdag 27. april 2010

Så lenge jeg lever

Disse fantastiske papirene fra det svenske firmaet Maja Design passet utrolig bra til bildene av guttene:) Jeg har lenge hatt lyst til å lage mer av de flotte barnehage bildene fra i fjor, og fikk det nå endelig til. Nå pynter disse to tag'ene opp på hylla i stua. Nå mangler det bare å feste en blondekant på hylla og ev. få tak i noen kroker jeg kan ha pynt i under. Kanskje jeg finner noe hos Fruens Vilje eller Le decor neste gang jeg skal dit?


Tittelen på arket som jeg har brukt heter forøvrig 'så lenge jeg lever', og den samme teksten er skrevet på arket. Når jeg oppdaget det var jeg nødt til å ha teksten med øverst på tag'ene, og synes ordene og dets betydning passer så godt til bildene og mine følelser for verdens beste gutter:)

Ellers smiler livet til meg om dagen, og nå gleder jeg meg til å besøke Søster'n til helgen med scrapping lørdag kveld og bursdagsfeiring på søndagen. Guttene gleder seg også storveis til å treffe fetterne sine igjen! Fint å ha fettere på 2 og 5 som leker de samme lekene og har de samme interessene :)

Happiness is an inside job!

2 kommentarer:

  1. Å det taggene ble utrolig søte! Ble nok veldig fint på hylla di! Og de englene er så utrolig søte. Har et par sånne også men har ikke fått satt noe i dem ennå.
    God scrappekveld på lørdag!

    SvarSlett
  2. Takk :) Gleder meg til å se hva du får til i dine engler! God helg til deg og dine! Klemmer

    SvarSlett