torsdag 15. april 2010

Oslotur til helgen!

Nå sitter jeg her å planlegger min Oslo tur på lørdag! Jeg skal på Scraporama messen på Hellerudsletta, OG jeg skal scrappe utover de sene nattetimer sammen med mine 'gamle' scrappevenninner fra Oslo! Gjett om jeg gleder meg. Både til å scrappe, skravle og bli oppdatert på hva som skjer i deres liv. Gudene vet at det er ekstremt mye som har skjedd meg det siste året, så vi kommer nok til å ha nok å snakke om :)

Av prosjekter så har jeg tenkt til å fortsette på mitt minnealbum for 2009. Jeg har ennå ikke klart å gjøre ferdig noen årsalbum med bilder, men denne gangen har jeg en ny strategi jeg har stor tro på. Problemet før har vært at jeg starter med noen bilder, lager egne LO'er (som jeg ofte bruker ufattelig lang tid på), legger inn plass for å skrive og deretter mister jeg fullstendig motet fordi det tar altfor lang TID å lage ferdig med alle bildene jeg gjerne vil ha med... Noen som kjenner seg igjen?

Så, min nye strategi er som følger:
- Jeg har printet ut et lite knippe bilder (dvs under 100),
- jeg har laget meg en egen bok til bare disse bildene (se under)
- jeg skal ha med meg denne boken på hvert treff jeg er fremover
- jeg skal ha fokus på å gjøre det ENKELT; ikke altfor mye pynt eller papir
- ikke ha så store forventninger til meg selv og resultatet (det viktigste er at jeg får de inn med både bilder, kartong, ark, tekst (så jeg får tatt vare på gode historier og andre minner, år og steder)
- starter med å sette inn bilder og papir, gjør det ferdig, pynter og skriver tekst for så å bli
- FERDIG tilslutt!

Målet tilslutt er å sitte igjen med en årsbok med de beste bildene fra 2009. Og ja, jeg vet at jeg ligger ett år etter ved å gjøre det på denne måten, men det skal ikke stresse meg. Det tenker jeg uansett ikke på om noen år når jeg kan ta frem boken igjen og se på minnene fra 2009 :)

Her er noen bilder fra det jeg har gjort sålangt med dette albumet:


Jeg ønsker alle sammen en herlig vår fyllt med solskinn og glede!

Linda

1 kommentar:

  1. Gjett hvem som gleder seg MASSE, MASSE, MASSE til besøk av sine gode scrappevenninner!!!!

    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    SvarSlett