mandag 1. februar 2010

Vinter og nye penneholdere

Helgen er vell overstått med mange hyggelige besøke både hjemme og borte. Vi hadde planer om å endelig komme oss ut på ski i helgen, men da gradestokken viste -18 bestemte vi oss for å ikke dra med guttene ut på tur. I steden ble det hyggelig stunder inne, og litt snømåking ute.



Inspirasjonen til disse penneholderene fikk jeg fra min dyktige scrappevenn Maya. Hun lagde en til å ha på jobb og jeg måtte bare sette i gang å lage noen selv her hjemme. Jeg har brukt knuste tomater bokser, en ananas boks og en valnøttkjerner boks. Den siste synes jeg var den beste størrelsen så det er bra at vi spiser så mye nøtter her hjemme hos oss :)

Ønsker dere alle en super duper vinteruke!

1 kommentar:

  1. Disse er sååå kjempe fine,Linda!! Jeg
    er kjempe imponert.
    Skulle virkelig ønske jeg også fikk
    til sånn.
    Tuuuusen takk for den kjempe fine som
    jeg fikk av deg=)

    SvarSlett