onsdag 21. april 2010

Ååå for en herlig helg i Oslo!

Noen dager siden jeg kom hjem nå da andre sysler har tatt min tid, men minnene fra helgen sitter fortsatt vell igjen - for en utrolig flott helg! Elsket å shoppe nytt stæsj, spesielt de nye papirene til Gudrun i 3ndy papir, matchende kartong og andre ark og pynt. Dagen ble toppet med en kreativ og inspirerende kveld med mine gode scrappevenninner i Oslo. Jeg fikk så mye inspirasjon, og fikk også løsnet litt på 'bildefobien' min. Frem til nå har jeg gruet meg litt til å scrappe sider med bilder, men nå har det løsnet og jeg fikk scrappet to sider til her i går. Bilder kommer senere:)

Disse kortene lagde jeg søndag kveld med inspirasjon fra Maya:




Skulle ønske våren kom tilbake igjen!

Live - love - learn

De beste hilsner fra meg til deg.

1 kommentar:

  1. Så søte kort du har fått laget!

    Ja jeg vil også ha våren tilbake! Hvem bestillte denne snøen? I et lite solglimt løp jeg og Natalie ut og prøvde rulleskøytene sammen for første gang! Men vi kom oss fort inn igjen da snøen dalte nok en gang...

    SvarSlett