mandag 22. mars 2010

Livsvisdom på veggen

Hei igjen!

Her er to bilder jeg har laget med inspirasjon fra livet og hva jeg tenker er de viktigste (og enkleste) oppgavene vi som mennesker har å gjøre hver dag.

Livets oppgave: Spre glede (og kjærlighet)!
Takk til min scrappevenn Maya for å ha vist meg hvordan jeg kan bruke de små blomstene inni en stor. Er fornøyd med at jeg fikk med en sommerfugl også :)


Jeg tenker at jeg har 3 oppgaver i løpet av en dag: Smil, smil, smil! Hva gjør det vell ikke med oss om vi smiler til hverandre?! og hvordan føler du deg selv når du får et smil tilbake :)


Bildene hører innhold- og temamessig sammen , men de har ulike farger og da kan de henge/settes hver for seg. Jeg har ikke helt bestemt meg hvor jeg skal ha de ennå, men det finner jeg ut av etterhvert.



SMIL :) SMIL :) SMIL :) fra meg til deg!

1 kommentar:

  1. Nå ser jeg jo at kommentaren jeg skrev forrige dagen ikke var kommet med. hmmm

    Sender deg et STORT smil! Blir i godt humør av se de fine rammene du lager!

    SvarSlett